Položaj: u zaljevu Boka sa prekrasnim pogledom na zaljev i planinane, 48 km od Čilipa, 12 km od aerodroma Tivat, 10 minuta šetnje do Starog grada Kotor
Sadržaji: 106 soba, dva restorana s prekrasnim pogledom, Wellness & Spa, konferencijska dvorana, WIFI, parking, privatna plaža sa ležaljkama i suncobranima
Sobe: sve sobe imaju balkon/terasu sa stolom i stolicom, luksuznom kozmetiku, ogratač i papuče, WIFI
Standard soba ( single, dvokrevetna, twin): 1 king krevet, 1 queen krevet, 1 twin krevet
Standrad soba pogled more: 2 twin kreveta pogled more
Superior soba ( single, dvokrevetna): 1 king krevet deluxe, 1 queen krevet deluxe
Superior soba pogled more: 1 king krevet pogled more deluxe, 1 queen krevet pogled more deluxe
Deluxe soba SPA: 1 king krevet pogled more i jacuzzi
Deluxe Swim up soba: 1 king krevet pogledm more + bazen deluxe
Superior trokrevetna soba: 1 king krevet i 1 single krevet deluxe
Superior panorama: 1 king krevet pogled more, jacuzzi i deluxe terasa
Deluxe suite / 160 cm kreet + sofa/: suita pogled more + jacuzzi
Wellness and Spa: prostorija za odmor, bio sauna, finska sauna, Hammam, sobe za masažu, unutarnji bazen, fitness centar
Usluga: noćenje s doručkom.
U vrijeme pandemije doručak će biti serviran na plaži, odnosno u a la carte restoranu Lighthouse, te mogućnost room servisa bez naknade.
Za rezervaciju smještaja poslati upit na info@mondotravel.hr
Mogućnosti plaćanja
Odgovorni organizator:
Opći uvjeti
Često postavljena pitanja
-
Kada moram biti u zrakoplovnoj luci?
Sastanak putnika u zračnoj luci 2 sata prije leta kod info pulta
-
Završna obavijest i informacije
Završnu obavijest dostavljamo Vam e-mailom najkasnije 48 sati prije putovanja – to je završni dokument u kojem se nalaze sve bitne informacije poput točnog vremena i mjesta polaska, kontakt i ime pratitelja putovanja, imena hotela i sl. Eventualne doplate za izlete i ulaznice plaćate na licu mjesta pratitelju putovanja u eurima ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje, osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta. Organizator nije odgovoran za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa.
-
Promjena imena putnika na već izdanim grupnim kartama za letove zrakoplovne kompanije naplaćuje se sukladno uvjetima:
- EUROPSKI LETOVI - 70 € (sve kompanije osim LufthaNsa i Ryanair); LUFTHANSA - 130 €; RYANAIR - 150 €; DALEKA PUTOVANJA - 100 €
-
Uplate i rezervacije
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti minimun 40% ukupnog iznosa, a ostatak najkasnije minimum 45 dan prije početka putovanja osim ako nije drugačije navedeno prilikom primitka ponude. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Preporučamo uplatu paketa osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju. Po uplati predujma primit ćete račun koji je ujedno i ugovor o putovanju. U slučaju uplate na račun ljubazno molimo da nam OBAVEZNO pošaljete kopiju uplate ili ukoliko Vam je to nezgodno, barem da nas o uplati obavijestite mailom kako bismo je evidentirali te Vam poslali Ugovor za putovanje i račun. Dok ne dobijete Ugovor za putovanje, Vaša rezervacija nije potvrđena! Potom 48 sati prije putovanja završno pismo. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 5 dana prije početka paket aranžmana putnička agencija dužna je obavijestiti putnika o otkazu putovanja.
-
Oštećenje prtljage na avio polascima
Po preuzimanju prtljage s pokretne trake u zračnoj luci, putnik je dužan pregledati prtljagu te ukoliko uoči oštećenje, ODMAH prijaviti oštećenu prtljagu na šalteru zračne luke unutar tog prostora, a prije izlaska kroz carinu. Službenik zračne luke pregleda prtljagu te napravi službeni zapisnik o oštećenju. Primjerak službenog zapisnika predaje putniku te s tim službenim zapisnikom iz zračne luke te slikama prtljage šalje direktno na avio kompaniju koja potom ima zakonsku obvezu odgovoriti. Agencija ne može to napraviti za putnika (radi GDPR-ai zaštite privatnosti) te ukoliko dođe do obeštećenja, avio kompanija isplaćuje naknadu direktno na račun putnika. Naknadna prijava štete na prtljazi obično ne prolazi jer se oštećenje moglo dogoditi u bilo kojem trenutku od zračne luke do prebivališta putnika. Ukoliko ste uplatili policu osiguranja za prtljagu, imate pravo na obeštećenje od osiguravajuće kuće, no morate im predati dokument da ste u zračnoj luci prijavili štetu.
-
Mogućnosti plaćanja
JEDNOKRATNO - Gotovina - Kreditne kartice: Maestro, Master card, Visa, Diners, Visa Premium card - Virmansko plaćanje na račun agencije u Erste banci, IBAN: HR4924020061100096516 ili PLAĆANJE NA RATE - Za sva obročna plaćanja od 2-12 rata agencija obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%. Maestro kartica ( Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, ERSTE ) do 12 rata - Visa Premium karticu na 12 obroka - Diners card do 12 rata beskamatno (ovisno o iznosu) - Mastercard ( Zagrebačka banka ) do 12 rata (ovisno o iznosu) - Mogućnost obročnog plaćanja obuhvaća i korisnike debitnih kartica sljedećih banaka MBNET grupacije: KentBank, Slatinske banke, Primorske banke, Istarske kreditne Banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb. (plaćanje u poslovnici)