8 dana
Bodrum, Güvercinlik, Hotel La Blanche Island*****
od 951,62 €
Program putovanja:
Položaj: na otoku koji je povezan s kontinentom, uz vlastitu pješčanu plažu koja okružuje cijeli otok, 3 km od grada Güvercinlika, 26 km od grada Bodruma.
Hotelska ponuda: recepcija, Wi-Fi, konferencijske dvorane, glavni restoran, šest restorana à la carte, dva bara za brze zakuske, slastičarnica, četiri bara, četiri bazena, aquapark, dva dječja bazena, besplatne ležaljke i suncobrani na plaži, mogućnost najma paviljona na plaži (uz doplatu), ručnici za kupanje, frizer, razne trgovine, fotograf, spa i wellness centar (9:00 – 22:00).
Standardne sobe: moderno i elegantno opremljene, klima-uređaj, telefon, TV, sef, mini bar, aparat za kavu i čaj, papuče, kupaonica, sušilo za kosu, balkon ili terasa, dječji krevetić uz prethodnu potvrdu.
Usluga: all inclusive.
Ponuda za najmlađe: mini klub (4 – 12 godina), mini disko, dječje predstave, manje dječje igralište, dva dječja bazena.
Wellness i aktivnosti: turska kupelj hamam, sauna, parna kupelj, fitnes, vodeni sportovi (uz doplatu), odbojka na pijesku, biljar, tenis, stolni tenis, diskoteka, večernje predstave.
Internetska stranica: www.lablancheisland.com
ALL INCLUSIVE
Prehrana: doručak u glavnom restoranu (7:00 – 10:00), kasni doručak (10:00 – 10:30), ručak (12:30 - 14:30), večera (19:00 – 21:00), večera u jednom od šest restorana à la carte (uz prethodnu rezervaciju, 19:00 – 22:00), zakuska na plaži (12:00 – 17:00), lokalna alkoholna i bezalkoholna pića u barovima (10:00 – 23:00), slastičarnica (11:00 – 7:00).
Sportska ponuda: vodeni sportovi (uz doplatu), odbojka na pijesku, fitnes, tenis, stolni tenis, biljar. Točan program ponude all inclusive dobit ćete prilikom dolaska u hotel.
SEZONA 2020
Polasci iz Ljubljane: svake srijede od 24.6.2020 do 7.10.2020.
Ljubljana - Istanbul - Bodrum / Bodrum - Istanbul - Ljubljana
Cijene u kunama po osobi / 1 tjedan:
CIJENA SA URAČUNATIM ZRAKOPLOVNIM PRISTOJBAMA!
Za eventualne dodatne popuste molimo pošaljite upit! Zbog svakodnevnih akcija molimo da konačnu cijenu provijerite sa našim prodajnim osobljem.
Mogućnosti plaćanja
Cijena aranžmana uključuje:
Letove iz Ljubljane, lokalne transfere zračna luka-hotel-zračna luka, zrakoplovne pristojbe.
Cijena aranžmana ne uključuje:
Fakultativne izlete, napojnice i druge usluge koje nisu navedene pod cijena uključuje, nadoplatu za jednokrevetnu sobu, drugi tip usluge, drugi tip sobe, paket putnog zdravstvenog osiguranja i osiguranja od otkaza putovanja – PREPORUKA!
Doplate i popusti:
Od 2. ožujka 2020., hrvatski državljani koji putuju u Tursku u svrhu TURIZMA ne trebaju vizu za boravak do 90 dana u razdoblju od 180 dana. U sve ostale svrhe potrebno je ishoditi tursku vizu.
Informacije:
Slovenskog predstavnika nema u Chanii, Bodrumu, Kušadasiju, Marmarisu, Milosu, Naxosu, Parosu, Mikonosu, Kalabriji i Egiptu. Na tim destinacijama je predstavnik na engleskom i njemačkom.
Odgovorni organizator:
Opći uvjeti
Često postavljena pitanja
-
Kada moram biti u zrakoplovnoj luci?
Sastanak putnika u zračnoj luci 2 sata prije leta kod info pulta
-
Mogućnosti plaćanja
JEDNOKRATNO - Gotovina - Kreditne kartice: Maestro, Master card, Visa, Diners, Visa Premium card - Virmansko plaćanje na račun agencije u Erste banci, IBAN: HR4924020061100096516 ili PLAĆANJE NA RATE - Za sva obročna plaćanja od 2-12 rata agencija obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%. Maestro kartica ( Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, ERSTE i Splitska banka ) do 12 rata - Visa Premium karticu na 12 obroka - Visa ( Splitska banka ) do 6 rata - Diners card do 12 rata beskamatno (ovisno o iznosu) - Mastercard ( Zagrebačka banka ) do 12 rata (ovisno o iznosu) - Mogućnost obročnog plaćanja obuhvaća i korisnike debitnih kartica sljedećih banaka MBNET grupacije: KentBank, Slatinske banke, Primorske banke, Sberbanke, Istarske kreditne Banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb i Veneto banke. (plaćanje u poslovnici)
-
Završna obavijest i informacije
Završnu obavijest dostavljamo Vam e-mailom najkasnije 48 sati prije putovanja – to je završni dokument u kojem se nalaze sve bitne informacije poput točnog vremena i mjesta polaska, kontakt i ime pratitelja putovanja, imena hotela i sl. Eventualne doplate za izlete i ulaznice plaćate na licu mjesta pratitelju putovanja u eurima ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje, osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta. Organizator nije odgovoran za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa.
-
Promjena imena putnika na već izdanim grupnim kartama za letove zrakoplovne kompanije naplaćuje se sukladno uvjetima:
- EUROPSKI LETOVI - 70 € (sve kompanije osim LufthaNsa i Ryanair); LUFTHANSA - 130 €; RYANAIR - 150 €; DALEKA PUTOVANJA - 100 €
-
Uplate i rezervacije
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti minimun 40% ukupnog iznosa, a ostatak najkasnije minimum 45 dan prije početka putovanja osim ako nije drugačije navedeno prilikom primitka ponude. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Preporučamo uplatu paketa osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju. Po uplati predujma primit ćete račun koji je ujedno i ugovor o putovanju. U slučaju uplate na račun ljubazno molimo da nam OBAVEZNO pošaljete kopiju uplate ili ukoliko Vam je to nezgodno, barem da nas o uplati obavijestite mailom kako bismo je evidentirali te Vam poslali Ugovor za putovanje i račun. Dok ne dobijete Ugovor za putovanje, Vaša rezervacija nije potvrđena! Potom 48 sati prije putovanja završno pismo. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 5 dana prije početka paket aranžmana putnička agencija dužna je obavijestiti putnika o otkazu putovanja.
-
Oštećenje prtljage na avio polascima
Po preuzimanju prtljage s pokretne trake u zračnoj luci, putnik je dužan pregledati prtljagu te ukoliko uoči oštećenje, ODMAH prijaviti oštećenu prtljagu na šalteru zračne luke unutar tog prostora, a prije izlaska kroz carinu. Službenik zračne luke pregleda prtljagu te napravi službeni zapisnik o oštećenju. Primjerak službenog zapisnika predaje putniku te s tim službenim zapisnikom iz zračne luke te slikama prtljage šalje direktno na avio kompaniju koja potom ima zakonsku obvezu odgovoriti. Agencija ne može to napraviti za putnika (radi GDPR-ai zaštite privatnosti) te ukoliko dođe do obeštećenja, avio kompanija isplaćuje naknadu direktno na račun putnika. Naknadna prijava štete na prtljazi obično ne prolazi jer se oštećenje moglo dogoditi u bilo kojem trenutku od zračne luke do prebivališta putnika. Ukoliko ste uplatili policu osiguranja za prtljagu, imate pravo na obeštećenje od osiguravajuće kuće, no morate im predati dokument da ste u zračnoj luci prijavili štetu.