1 dan
Dominikanska republika, Punta Cana, Be Live Collection Punta Cana****
od 47,12 €
Program putovanja:
Odmor Dominikanska republika, Punta Cana, Be Live Collection Punta Cana****
POLOŽAJ Direktno na plaži, aerodrom: Punta Cana, na oko 15 minuta.
HOTEL 8 restorana, od toga 2 restorana na bazi švedskog stola (1 od njih za Adults Club i Better Together Club), 1 gourmet restoran (à-la-carte) i „Oralé“ (meksički, à-la-carte), 8 barova i 7 bazena (od toga 1 sa slanom vodom, 1 dječji bazen, 1 bazen u delu Adults Only). Na bazenu i na plaži ležaljke, suncobrani i ručnici. Besplatan Wi-Fi, spa centar i diskoteka.
SOBE 930
Economy (ograničena raspoloživost): oko 42 m², tuš, WC, fen, telefon, TV, radio, klima, plafonski ventilator, sef (uz doplatu), pegla/daska za peglanje, aparat za kavu, mini bar, balkon ili terasa sa ograničenim pogledom na vrt.
Standard: oko 42 m², kao Economy.
Superior Deluxe: oko 39 m², kao Standard, moderno uređene, sa đakuzi kadom i pogledom na vrt, premium pića u baru na plaži i Plaza baru, proširen mini bar.
Master Suite: oko 65 m², kao Superior Deluxe, sa jacuzzijem, bade-mantil/ papuče, ručnici , pristup odvojenom lobiju i baru na plaži, sef (uračunat), 24h sobna usluga (uračunato), 15% popusta na korišćenje spa.
Family Room: oko 42 m², kao Standard, sa obiteljskim paketom: privatni check-in/out, mini bar sa proizvodima za djecu, odvojen dio na plaži, i još mnogo toga. (Unterbr. WAR)
PREHRANA All Inclusive. Obavezna doplata za prehranu 24.12. i 31.12.
SPORT Uračunato: fitnes centar, teniski teren (osvetljenje uz doplatu), najam bicikala, streličarstvo, nemotorizovani sportovi na vodi.
DIJECA Klub za dijecu (4-12 godina).
ALL INCLUSIVE Svi obroci (švedski stol i à-la-carte), izbor akloholnih i bezalkoholnih pića, užina.
Termini do 30.11.2021.
- Cijena po osobi noćenju u HRK / all inclusive: od 355 kn
- u dvokrevetnoj sobi
Mogućnosti plaćanja
Odgovorni organizator:
Opći uvjeti
Često postavljena pitanja
-
Kada moram biti u zrakoplovnoj luci?
Sastanak putnika u zračnoj luci 2 sata prije leta kod info pulta
-
Završna obavijest i informacije
Završnu obavijest dostavljamo Vam e-mailom najkasnije 48 sati prije putovanja – to je završni dokument u kojem se nalaze sve bitne informacije poput točnog vremena i mjesta polaska, kontakt i ime pratitelja putovanja, imena hotela i sl. Eventualne doplate za izlete i ulaznice plaćate na licu mjesta pratitelju putovanja u eurima ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje, osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta. Organizator nije odgovoran za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa.
-
Promjena imena putnika na već izdanim grupnim kartama za letove zrakoplovne kompanije naplaćuje se sukladno uvjetima:
- EUROPSKI LETOVI - 70 € (sve kompanije osim LufthaNsa i Ryanair); LUFTHANSA - 130 €; RYANAIR - 150 €; DALEKA PUTOVANJA - 100 €
-
Uplate i rezervacije:
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti minimun 40% ukupnog iznosa, a ostatak najkasnije minimum 45 dana prije početka putovanja osim ako nije drugačije navedeno prilikom primitka ponude. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Preporučamo uplatu paketa osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju. Po uplati predujma primit ćete račun koji je ujedno i ugovor o putovanju. U slučaju uplate na račun ljubazno molimo da nam OBAVEZNO pošaljete kopiju uplate ili ukoliko Vam je to nezgodno, barem da nas o uplati obavijestite mailom kako bismo je evidentirali te Vam poslali Ugovor za putovanje i račun. Dok ne dobijete Ugovor za putovanje, Vaša rezervacija nije potvrđena!) Završno pismo poslat ćemo 48 sati prije putovanja. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 5 dana prije početka paket aranžmana, putnička agencija dužna je obavijestiti putnika o otkazu putovanja.
-
Oštećenje prtljage na avio polascima
Po preuzimanju prtljage s pokretne trake u zračnoj luci, putnik je dužan pregledati prtljagu te ukoliko uoči oštećenje, ODMAH prijaviti oštećenu prtljagu na šalteru zračne luke unutar tog prostora, a prije izlaska kroz carinu. Službenik zračne luke pregleda prtljagu te napravi službeni zapisnik o oštećenju. Primjerak službenog zapisnika predaje putniku te s tim službenim zapisnikom iz zračne luke te slikama prtljage šalje direktno na avio kompaniju koja potom ima zakonsku obvezu odgovoriti. Agencija ne može to napraviti za putnika (radi GDPR-ai zaštite privatnosti) te ukoliko dođe do obeštećenja, avio kompanija isplaćuje naknadu direktno na račun putnika. Naknadna prijava štete na prtljazi obično ne prolazi jer se oštećenje moglo dogoditi u bilo kojem trenutku od zračne luke do prebivališta putnika. Ukoliko ste uplatili policu osiguranja za prtljagu, imate pravo na obeštećenje od osiguravajuće kuće, no morate im predati dokument da ste u zračnoj luci prijavili štetu.
-
Mogućnosti plaćanja
JEDNOKRATNO - Gotovina - Kreditne kartice: Maestro, Master card, Visa, Diners, Visa Premium card - Virmansko plaćanje na račun agencije u Erste banci, IBAN: HR4924020061100096516 ili PLAĆANJE NA RATE - Za sva obročna plaćanja od 2-12 rata agencija obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%. Maestro kartica ( Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, ERSTE ) do 12 rata - Visa Premium karticu na 12 obroka - Diners card do 12 rata beskamatno (ovisno o iznosu) - Mastercard ( Zagrebačka banka ) do 12 rata (ovisno o iznosu) - Mogućnost obročnog plaćanja obuhvaća i korisnike debitnih kartica sljedećih banaka MBNET grupacije: KentBank, Slatinske banke, Primorske banke, Istarske kreditne Banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb. (plaćanje u poslovnici)