1 dan

Sejšeli, Le Meridien Fisherman’s Cove****
od 201,08 €



Program putovanja:
Hotel odiše posebnim šarmom zahvaljujući impresivnom dizajnu za koji je korišten lokalni granit i drvo.
POLOŽAJ Na sjeverozapadu otoka Mahe, na malom uzvišenju zapadnog dijela Beau Vallon plaže (do plaže se dolazi preko pontona). Od aerodroma Mahe udaljen 15 km.
HOTEL Pripada poznatom hotelskom lancu Le Meridien, poznat je po glavnom restoranu “Le Cardinal“ sa više različitih vrsta švedskih stolova, a-la-carte restoran „Paris-Seychelles“ koji nudi mješavinu francuske i kreolske kuhinje. Tu je i „ Pantoon bar“, koji se nalazi direktno na moru kao i bazen sa terasom za sunčanje. Tu se još nalazi i pool bar „Cocoloba“, butik. Besplatni Wi-Fi u cijelom kompleksu. U “Zen spa” centru možete uživati u parnom kupatilu (besplatno) kao i u raznim masažama i tretmanima, uz doplatu.
SOBE 68
Superior: oko 35 m² (19) u glavnoj zgradi, modernog dizajna i luksuzne opreme. Kupatilo je otvoreno ka sobi, sa kadom, tuš, WC, fen, TV, telefon, klima, mini-bar, aparat za kavu/čaj, sef, balkon ili terasa, pogled na more.
Deluxe Ocean View: oko 45 m² (12), kao Superior, u bungalovima u nizu, prostranije su i sa većim kupatilom, kutkom za sjedenje i drvenom terasom, pogledom ka moru (djelimično ograničen).
Junior Suite Ocean View: oko 45 m² (13), kao Superior, bez otvorenog kupatila, moderan dizajn, terasa, pogled na more.
Family Suite Garden View: oko 60 m² (4), kao Deluxe Ocean View, sa većom terasom i pogledom na vrt.
Executive Suite Ocean View: oko 70 m² (6), kao Deluxe Ocean View, uređeni u modernom stilu, samo 2 jedinice po bungalovu, dodatno espresso mašina, terasa (Unterbr KAMB).
PREHRANA Bogat švedski stol za doručak u “Le Cardinal” restoranu. Pri rezervaciji polupansiona dodatno i švedski stol za večeru u “Le Cardinal” restoranu (zavisno od sezone). Kod rezervacije punog pansiona dodatno švedski stol za ručak u a la carte restoranu “Cocoloba”. U a-la-carte restoranu “Paris-Seychelles” obroci rezervirani uz polupansion su mogući uz djelimičnu doplatu.
SEZONA 2020.
- Termini do 1.11.2020.
- Cijena po osobi noćenju u HRK / noćenje s doručkom: od 1.515 kn
- u dvokrevetnoj sobi
Mogućnosti plaćanja






Informacije:
SPORT Uračunato: snorkling, oprema za snorkeling, fitnes, teniski teren sa čvrstom podlogom sa osvjetljenjem,kanu, boćanje. Uz doplatu: škola ronjenja u blizini.
ZABAVA Povremena večernja zabava, sa muzikom uživo.
DJECA Top popusti za dijecu: dvoje djece do 11 godina besplatno u Family Suite Garden View odnosno 1 dete do 11 godina u Executive Ocean View sa roditeljima.
Popust za obitelji: do 3 djece do 17 godina u odvojenoj sobi dobijaju 50% popusta na cijenu po osobi uključujući doručak. Doplata za polupansion/ pun pansion se dodatno obračunava.
Ne vrijedi od 12.04.-28.04, 8.07.-31.8. ,28.9.-31.10. i od 21.12.-6.01. i ne može se kombinirati sa ostalim popustima.
HONEYMOON Venčanje u raju
Više informacija o paketu vjenčanja možete preuzeti kod svog agenta.
Honeymoon specijal/ Popust za godišnjicu braka Putnici koji putuju na medeni mjesec i putnici koji slave 5 godina braka, kao i za svaku narednu 5. godišnjicu, ostvaruju popust od 70% na osnovnu cijenu iz kataloga za suprugu. Nije moguće kombinirati sa ostalim popustima. Popust vrijedi i na doplate za polupansion. Doplata za pun pansion će biti posebno obračunata. Ne vrijedi od 21.12.-6.1, 12.4.-28.4. , 8.07-31.08 i od 28.9.-31.10. Minimalan boravak 3 noćenja. U periodu od 1.11.-31.10. se dobija 50% popusta na tradicionalnu masažu, poseban Turndown service i koktel po osobi. Kod rezerviranog polupansiona ili punog pansiona gosti dobivaju i večeru u vrijednosti od 35 EUR po paru. Za rezervaciju koristiti kodove DX B (Superior), DXXB (Deluxe Ocean View), DAXB (Junior Suite Ocean), DIXB (Family Suite Garden View) ili DAMB (Executive Suite Ocean View). Vrijedi do 12 mjeseci nakon vjenčanja. Kod bračnog jubileja, datum godišnjice mora biti u toku boravka. Djeci dozvoljen boravak u sobi sa roditeljima.
Odgovorni organizator:
Opći uvjeti
Često postavljena pitanja
-
Kada moram biti u zrakoplovnoj luci?
Sastanak putnika u zračnoj luci 2 sata prije leta kod info pulta
-
Završna obavijest i informacije
Završnu obavijest dostavljamo Vam e-mailom najkasnije 48 sati prije putovanja – to je završni dokument u kojem se nalaze sve bitne informacije poput točnog vremena i mjesta polaska, kontakt i ime pratitelja putovanja, imena hotela i sl. Eventualne doplate za izlete i ulaznice plaćate na licu mjesta pratitelju putovanja u eurima ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje, osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta. Organizator nije odgovoran za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa.
-
Promjena imena putnika na već izdanim grupnim kartama za letove zrakoplovne kompanije naplaćuje se sukladno uvjetima:
- EUROPSKI LETOVI - 70 € (sve kompanije osim LufthaNsa i Ryanair); LUFTHANSA - 130 €; RYANAIR - 150 €; DALEKA PUTOVANJA - 100 €
-
Uplate i rezervacije:
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti minimun 40% ukupnog iznosa, a ostatak najkasnije minimum 45 dana prije početka putovanja osim ako nije drugačije navedeno prilikom primitka ponude. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Preporučamo uplatu paketa osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju. Po uplati predujma primit ćete račun koji je ujedno i ugovor o putovanju. U slučaju uplate na račun ljubazno molimo da nam OBAVEZNO pošaljete kopiju uplate ili ukoliko Vam je to nezgodno, barem da nas o uplati obavijestite mailom kako bismo je evidentirali te Vam poslali Ugovor za putovanje i račun. Dok ne dobijete Ugovor za putovanje, Vaša rezervacija nije potvrđena!) Završno pismo poslat ćemo 48 sati prije putovanja. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 5 dana prije početka paket aranžmana, putnička agencija dužna je obavijestiti putnika o otkazu putovanja.
-
Oštećenje prtljage na avio polascima
Po preuzimanju prtljage s pokretne trake u zračnoj luci, putnik je dužan pregledati prtljagu te ukoliko uoči oštećenje, ODMAH prijaviti oštećenu prtljagu na šalteru zračne luke unutar tog prostora, a prije izlaska kroz carinu. Službenik zračne luke pregleda prtljagu te napravi službeni zapisnik o oštećenju. Primjerak službenog zapisnika predaje putniku te s tim službenim zapisnikom iz zračne luke te slikama prtljage šalje direktno na avio kompaniju koja potom ima zakonsku obvezu odgovoriti. Agencija ne može to napraviti za putnika (radi GDPR-ai zaštite privatnosti) te ukoliko dođe do obeštećenja, avio kompanija isplaćuje naknadu direktno na račun putnika. Naknadna prijava štete na prtljazi obično ne prolazi jer se oštećenje moglo dogoditi u bilo kojem trenutku od zračne luke do prebivališta putnika. Ukoliko ste uplatili policu osiguranja za prtljagu, imate pravo na obeštećenje od osiguravajuće kuće, no morate im predati dokument da ste u zračnoj luci prijavili štetu.
-
Mogućnosti plaćanja
JEDNOKRATNO - Gotovina - Kreditne kartice: Maestro, Master card, Visa, Diners, Visa Premium card - Virmansko plaćanje na račun agencije u Erste banci, IBAN: HR4924020061100096516 ili PLAĆANJE NA RATE - Za sva obročna plaćanja od 2-12 rata agencija obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%. Maestro kartica ( Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, ERSTE ) do 12 rata - Visa Premium karticu na 12 obroka - Diners card do 12 rata beskamatno (ovisno o iznosu) - Mastercard ( Zagrebačka banka ) do 12 rata (ovisno o iznosu) - Mogućnost obročnog plaćanja obuhvaća i korisnike debitnih kartica sljedećih banaka MBNET grupacije: KentBank, Slatinske banke, Primorske banke, Istarske kreditne Banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb. (plaćanje u poslovnici)