1 dan

Sejšeli, Mahe, Savoy Resort & Spa 5*
od 144,67 €



Program putovanja:
Smješten je u jednoj od najljepših laguna na otoku. U ugodnom dizajnu i opuštajućoj atmosferi uživajte na plaži ili u wellnessu.
Hotel je smješten na jednoj od najboljih lokacija na otoku. Pažljivo kombinovan stilizovani dizajn i relaksirajuća atmosfera garantuju opuštanje na plaži ili u wellness centru.
POLOŽAJ Na 3km dugoj i poznatoj Beau Vallon plaži. Do centra grada Victoria oko 5km, aerodrom Mahe je udaljen oko 13km. Nekoliko restorana i prodavaonica se nalaze u blizini.
HOTEL Atraktivan hotel ima glavni restoran „Grand Savoy“ sa međunarodnim i kreolskim jelima. Restoran „Latin Gecko Bar Grill“ nudi ponudu meksičkih, latinoameričkih i azijskih jela, kao i ukusne večernje koktele. Restoran a la carte „Pescado“ služi isključivo riblje i morske specijalitete. Lijepo osvježenje možete osjtetiti u prostranom bazenu (700m²) sa posebnim dječijim bazenom. Wi-Fi je u cijelom kompleksu besplatan. Hotel takođe ima mali butik i biblioteku.
SOBE 160
Savoy Standard: oko 50m² (40) sobe modernog dizajna i svijetle boje. Sve sobe imaju kupatilo sa kadom i tušem, WC, fen, bade-mantil, pegla, telefon, TV, klima, mini bar, aparat za kavu / čaj, sef, terasa, pogled na vrt.
Savoy Ocean Side: oko 50m² (64), kao Savoy Standard, sa balkonom i djelomičnim pogledom na more.
Savoy Oceanview: oko 50m² (31), kao Savoy Ocean Side, sa balkonom i direktnim pogledom na more.
Junior Suite: oko 78m² (18), kao Savoy Oceanview, prostranije i sa odvojenim dnevnim prostorom, Nespresso® mašina (kapsule bez doplate).
Savoy Suite: oko 98m² (9), kao Junior Suite, još veći, sa zasebnim prostorom za dnevnim boravak/ obedovanje i malom kuhinjom.
PREHRANA Uračunat bogat doručak na bazi švedskog stola. Kod rezervacije polupansiona uračunata večera na bazi švedskog stola u glavnom restoranu „Grand Savoy“, kod punog pansiona uračunat a la carte ručak u “Pescado” ili u “Grand Savoy”. U „Pescado“ su mogući oborci uz doplatu. Gosti u susednom hotelu “Coral Strand” dobijaju 10% popusta u restoranima.
SPORT Uračunato: fitnes centar,tenis, oprema za tenis, osvetljenje na terenu. Uz doplatu: joga, snorkling i ronjenje (PADI, u blizini), katamaran, motorizovani vodeni sportovi npr. jetski, skijanje na vodi, paraglajding, banana čamac (lokalni ponuđači u blizini).
WELLNESS Idealno smješten Spa je savršeno mjesto za opuštanje. Za kozmetičke tretmane se pretežno koriste proizvodi ekskluzivne kozmetičke marke „Sothys“.
DJECA
Dječiji klub: brojne aktivnosti u klubu. Za dijecu od 4-12 godina otvoreno svakodnevno.
HONEYMOON Vjenčanje u raju
Više informacija o paketu vjenčanja možete preuzeti kod svog agenta.
Honeymoon specijal
Mladencima odobravamo popust od oko 40% na cIJenu iz kataloga (prema tabeli) za mladu. Popust se takođe odnosi i na doplatu za polupansion. Ne može da se kombinIrati sa drugim uštedama. Hotel nudi flašu pjenušavog vina, cvijeće i upgrade na višu kategoriju sobe, u zavisnosti od raspoloživosti. Molimo koristite kodove DAM (Savoy Oceanview) ili DXX (Junior Suite) ili DX (Savoy Ocean Side). Vrijedi do 9 mjeseci nakon vjenčanja. Dijeca su dozvoljena u sobi sa roditeljima.
Cijena 1 noćenja u ovom hotelu kreće se od 1.090 kn po osobi s uslugom noćenja s doručkom (ovisno o datumu putovanja)
Mogućnosti plaćanja






Informacije:
KOMBINACIJA OTOKA:
Ukoliko se ne možete odlučiti na kojem ćete otoku boraviti moguća je kombinacija otoka kao i jednodnevni izleti na jedan od otoka. Glavni otoci Mahe, Praslin i La Digue na kojemu se nalazi jedna od najfotografiranijih plaža na svijetu: Anse Source D'Argent. Transfer Između toka Mahe i Praslin mogući su brodovima Cat Cocos (voze 2-3 puta dnevno, vožnja traje oko 50 min), a između otoka Praslin i La Digue trajektom (nekoliko puta dnevno, vožnja traje oko 15 min). Umjesto plovidbe Cat Cocosom može se rezervirati let s Air Seychelles (let traje oko 15 min, moguć je samo između otoka mahe i Praslin. Na otocima postoji mogućnost transfera autobusom i privatnih transfera.
Odgovorni organizator:
Opći uvjeti
Često postavljena pitanja
-
Kada moram biti u zrakoplovnoj luci?
Sastanak putnika u zračnoj luci 2 sata prije leta kod info pulta
-
Završna obavijest i informacije
Završnu obavijest dostavljamo Vam e-mailom najkasnije 48 sati prije putovanja – to je završni dokument u kojem se nalaze sve bitne informacije poput točnog vremena i mjesta polaska, kontakt i ime pratitelja putovanja, imena hotela i sl. Eventualne doplate za izlete i ulaznice plaćate na licu mjesta pratitelju putovanja u eurima ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje, osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta. Organizator nije odgovoran za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa.
-
Promjena imena putnika na već izdanim grupnim kartama za letove zrakoplovne kompanije naplaćuje se sukladno uvjetima:
- EUROPSKI LETOVI - 70 € (sve kompanije osim LufthaNsa i Ryanair); LUFTHANSA - 130 €; RYANAIR - 150 €; DALEKA PUTOVANJA - 100 €
-
Uplate i rezervacije:
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti minimun 40% ukupnog iznosa, a ostatak najkasnije minimum 45 dana prije početka putovanja osim ako nije drugačije navedeno prilikom primitka ponude. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Preporučamo uplatu paketa osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju. Po uplati predujma primit ćete račun koji je ujedno i ugovor o putovanju. U slučaju uplate na račun ljubazno molimo da nam OBAVEZNO pošaljete kopiju uplate ili ukoliko Vam je to nezgodno, barem da nas o uplati obavijestite mailom kako bismo je evidentirali te Vam poslali Ugovor za putovanje i račun. Dok ne dobijete Ugovor za putovanje, Vaša rezervacija nije potvrđena!) Završno pismo poslat ćemo 48 sati prije putovanja. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 5 dana prije početka paket aranžmana, putnička agencija dužna je obavijestiti putnika o otkazu putovanja.
-
Oštećenje prtljage na avio polascima
Po preuzimanju prtljage s pokretne trake u zračnoj luci, putnik je dužan pregledati prtljagu te ukoliko uoči oštećenje, ODMAH prijaviti oštećenu prtljagu na šalteru zračne luke unutar tog prostora, a prije izlaska kroz carinu. Službenik zračne luke pregleda prtljagu te napravi službeni zapisnik o oštećenju. Primjerak službenog zapisnika predaje putniku te s tim službenim zapisnikom iz zračne luke te slikama prtljage šalje direktno na avio kompaniju koja potom ima zakonsku obvezu odgovoriti. Agencija ne može to napraviti za putnika (radi GDPR-ai zaštite privatnosti) te ukoliko dođe do obeštećenja, avio kompanija isplaćuje naknadu direktno na račun putnika. Naknadna prijava štete na prtljazi obično ne prolazi jer se oštećenje moglo dogoditi u bilo kojem trenutku od zračne luke do prebivališta putnika. Ukoliko ste uplatili policu osiguranja za prtljagu, imate pravo na obeštećenje od osiguravajuće kuće, no morate im predati dokument da ste u zračnoj luci prijavili štetu.
-
Mogućnosti plaćanja
JEDNOKRATNO - Gotovina - Kreditne kartice: Maestro, Master card, Visa, Diners, Visa Premium card - Virmansko plaćanje na račun agencije u Erste banci, IBAN: HR4924020061100096516 ili PLAĆANJE NA RATE - Za sva obročna plaćanja od 2-12 rata agencija obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%. Maestro kartica ( Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, ERSTE ) do 12 rata - Visa Premium karticu na 12 obroka - Diners card do 12 rata beskamatno (ovisno o iznosu) - Mastercard ( Zagrebačka banka ) do 12 rata (ovisno o iznosu) - Mogućnost obročnog plaćanja obuhvaća i korisnike debitnih kartica sljedećih banaka MBNET grupacije: KentBank, Slatinske banke, Primorske banke, Istarske kreditne Banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb. (plaćanje u poslovnici)