1 dan
COVID -19, VAŽNE INFORMACIJE
Program putovanja:
REZERVACIJA BEZ RIZIKA - POSEBNA POGODNOST ZA SVE NOVE REZERVACIJE U MONDO TRAVELU!
u Zračnoj luci Franjo Tuđman moguće je obaviti brza antigen i PCR testiranja:
- https://www.zagreb-airport.hr/putnici/informacije-o-letovima/zag-covid-19-centar-za-testiranje/664
_______________
Za sve Vaše nove rezervacije za putovanja u organizaciji Mondo travela moguća je besplatna promjena termina putovanja i promjena destinacije prije putovanje u slučaju nepredvidivih situacija izazvanih COVID -19 pandemijom. Vrijede slijedeća pravila:
- Ukoliko je došlo do promjena u regulaciji prelaska granice u zemlju u koju putujete npr. uvođenjem samoizolacije putovanje se može zamijeniti unutar 5 dana od datuma polaska
- Ukoliko nisu nastupile promjene putovanje, destinacija i termin se također mogu zamijeniti bez naknade ali do 30 dana prije putovanja. U slučaju da putovanje ne bude moguće realizirati zbog objektivnih okolnosti, vraćamo novac u potpunosti.
* uvjeti ne vrijede za individualne avio polaske koji podliježu uvjetima aviokompanija, hotela, turoperatora i ostalih dobavljača
Za sve ostale okolnosti vrijede Opći uvjeti putovanja agencije Mondo travel.
I dalje preporučujemo policu osiguranja od otkaza i zdravstvenog osiguranja u inozemstvu za sve ostale nepredvidive slučajeve
Putnik se mora ponašati odgovorno prema sebi i suputnicima, te ne smije putovati ukoliko ima simptome bolesti.
Zadržavamo pravo kontrole tjelesne temperature na početku i tijekom putovanja kao i obvezu nošenje zaštitne maske tamo gdje je to nužno potrebno.
NAJČEŠĆA PITANJA VEZANA ZA PANDEMIJU COVID-19
1.Da li je potrebna samoizolacija za ulaz u poneku državu?
Grupna putovanja radimo samo za države za koje nije potrebna samoizolacija ni po ulasku u državu niti po povratku. A za individualna putovanja, ljubazno molimo da informaciju za pojedinu državu pročitate na linku
POPIS ZEMALJA SA UPUTAMA ZA PUTOVANJE:
AUSTRIJA
BOSNA I HERCEGOVINA
CRNA GORA
CIPAR
ČEŠKA REPUBLIKA
DANSKA
DOMINIKANSKA REPUBLIKA
EGIPAT
FINSKA
FRANSUSKA
GRČKA
INDIJA
INDONEZIJA
IRSKA
ISLAND
ITALIJA
IZRAEL
JAPAN
JORDAN
KAMBODŽA
KATAR
KENIJA
KINA
KUBA
MAĐARSKA
MALDIVI
MALTA
MAROKO
MAURICIJUS
MEKSIKO
NIZOZEMSKA
NORVEŠKA
NJEMAČKA
POLJSKA
PORTUGAL
RUMUNJSKA
RUSIJA
SEJŠELI
SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE
SLOVAČKA
SLOVENIJA
SRBIJA
ŠPANJOLSKA
ŠRI LANKA
ŠVEDSKA
ŠVICARSKA
TAJLAND
TUNIS
TURSKA
UJEDINJENA KRALJEVINA VELIKE BRITANIJE I SJEVERNE IRSKE
UJEDINJENI ARAPSKI EMIRATI
VIJETNAM
2. Što ako uplatimo neki aranžman, a putovanje bude otkazano zbog epidemiije, da li vraćate uplaćeni novac?
Da! Nudimo rezervaciju putovanja bez rizika. U slučaju promjene epidemiološke situacije nudimo ili premještaj na neko drugo putovanje ili kompletan povrat novaca.
3. Ako za pojedino putovanje piše da je garantirani polazak, ide li se bez obzira na COVID situaciju?
Pojedini polazak se garantira kada to putovanje uplati određen broj putnika. Ukoliko postoje opravdani razlozi tj nepovoljna epidemiološka situacija na destinaciji putovanje se može odgoditi tj. prebaciti na drugi datum a putnicima se vraća kompletan iznos ukoliko im alternativni datum polaska ne odgovara.
4. Što ako uplatimo neko putovanje, a u međuvremenu dođe do obavezne samoizolacije za ulaz u tu državu?
U tom slučaju ili ćemo odgoditi polazak ili nudimo premještaj na neko drugo putovanje koje se može realizirati ili kompletan povrat sredstava. Individualne rezervacije imaju posebne uvjete i da za takve molimo da se posavjetujete sa prodajnim osobljem.
5. Kakve su epidemiološke mjere poduzete vezano za autobusna putovanja?
- Sukladno preporukama HZJZ, molimo Vas da na izlet ponesete maske te da ih nosite na licu za vrijeme vožnje. Na ulazu u autobus, potrebno je dezinficirati ruke. Agencija će osigurati potrebne dezinficijense za ruke.
- Putnici koji su uplatili jednokrevetnu sobu će imati prazno sjedalo na raspolaganju, u slučaju trokrevetne sobe osigurava se također jedno prazno sjedalo
- U slučaju potrebe za dodatnom izolacijom putnici se mogu smjestiti na zadnja sjedala u zadnja 2 reda koja neće biti u prodaji
PREPORUKE I SAVJETI ZA PUTOVANJE, COVID MJERE I RESTRIKCIJE:
Svim našim putnicima prije odlaska na put savjetujemo da prate i provjere važne informacije na sljedećim stranicama:
- Službene stranice vlade RH za pravodobne i točne informacije o koronavirusu: https://www.koronavirus.hr/
- Ministarstvo vanjskih i europskih poslova/informacije o putovanjima: http://www.mvep.hr/hr/konzularne-informacije/informacije-o-putovanjima/upozorenja/
- Europska unija/Re - open EU: https://reopen.europa.eu/en
- Preporuke HZJZ i WHO:
- https://www.hzjz.hr/priopcenja-mediji/koronavirus-najnoviji-podatci/
- https://www.ecdc.europa.eu/en/geographical-distribution-2019-ncov-cases
- https://www.who.int/ - informacije o sigurnosti zračnog prometa:
- https://www.iata.org/en/programs/safety/
- https://ec.europa.eu/transport/modes/air/safety/air-ban_en
Mogućnosti plaćanja
Često postavljena pitanja
-
Mogućnosti plaćanja
JEDNOKRATNO - Gotovina - Kreditne kartice: Maestro, Master card, Visa, Diners, Visa Premium card - Virmansko plaćanje na račun agencije u Erste banci, IBAN: HR4924020061100096516 ili PLAĆANJE NA RATE - Za sva obročna plaćanja od 2-12 rata agencija obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%. Maestro kartica ( Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, ERSTE i Splitska banka ) do 12 rata - Visa Premium karticu na 12 obroka - Visa ( Splitska banka ) do 6 rata - Diners card do 12 rata beskamatno (ovisno o iznosu) - Mastercard ( Zagrebačka banka ) do 12 rata (ovisno o iznosu) - Mogućnost obročnog plaćanja obuhvaća i korisnike debitnih kartica sljedećih banaka MBNET grupacije: KentBank, Slatinske banke, Primorske banke, Sberbanke, Istarske kreditne Banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb i Veneto banke. (plaćanje u poslovnici)