8 dana
![Zakintos, Laganas, Hotel Best Western Galaxy](https://mondotravel.hr/assets/images/f8/f8b1b4_Zakintos-Laganas-Hotel-Best-Western-Galaxy.jpeg)
Zakintos, Laganas, Hotel Best Western Galaxy*****
od 991,44 €
![](https://mondotravel.hr/assets/images/09/09a2c6_Zakintos-Laganas-Hotel-Best-Western-Galaxy.jpeg)
![](https://mondotravel.hr/assets/images/13/13d38f_Zakintos-Laganas-Hotel-Best-Western-Galaxy-2.jpeg)
![](https://mondotravel.hr/assets/images/e5/e50b8b_Zakintos-Laganas-Hotel-Best-Western-Galaxy-3.jpeg)
Program putovanja:
Vrijednost više:
Otkrijte zadovoljstvo i opustite se u hotelu s izvrsnom lokacijom tik uz pješčanu plažu i veliki hotelski vrt.
Položaj: smješten uz poznatu pješčanu plažu u Laganasu, udaljen 500 m do živahnog gradskog središta i 6 km od zračne luke.
Hotelska ponuda: recepcija, glavni restoran, dizalo, TV kutak, besplatan Wi-Fi, vanjski bazen s terasom za sunčanje, dječji bazen, besplatni suncobrani i ležaljke uz bazen, na plaži uz doplatu, ručnici za bazen (uz polog), snack bar uz bazen i bar na krovu s predivnim pogledom na zaljev Laganasa.
Standardne sobe: elegantno uređene, veličine otprilike 20 m², klima-uređaj, LCD TV, Wi-Fi, telefon, hladnjak, sef (uz doplatu), aparat za kavu i čaj, kupaonica (sušilo za kosu), balkon.
Sobe superior: nalaze se u glavnoj zgradi, moderno i elegantno uređene, klima-uređaj, LCD TV, besplatan Wi-Fi, telefon, hladnjak, sef (uz doplatu), aparat za kavu i čaj, kupaonica, sušilo za kosu, pogled na more, balkon ili terasa.
Junior family suite: elegantno opremljene, prostranije, odvojena spavaća soba, dječja soba s krevetima na kat, veličine otprilike 35 – 40 m², klima-uređaj, LCD TV, besplatan Wi-Fi, telefon, hladnjak, sef (uz doplatu), aparat za kavu i čaj, kupaonica, ogrtač za kupanje, papuče, sušilo za kosu, balkon ili terasa.
Usluga: all inclusive.
Ponuda za najmlađe: dječji bazen, igralište za djecu, dječji krevetić (na upit i uz prethodnu potvrdu hotela).
Aktivnosti: biljar, stolni tenis, fitness, odbojka na pijesku, večernja animacija, Galaxy Garden Spa (uz doplatu).
Internet stranica: www.galaxybeachresort.grr
ALL INCLUSIVE
Prehrana: samoposlužni obroci u glavnom restoranu »Galaxy Stars«: doručak (7:00-10:00 h), rani kontinentalni doručak (6:30-7:00 h), ručak (12:30-14:30 h) i večera (19:00-21:30 h), snack u baru uz bazen »The Bay« (11-18 h), kava, čaj i pecivo (16:00-18:00 h), konzumacija lokalnih alkoholnih i bezalkoholnih pića (10:00–23:00 h).
Napomena: detaljan opis all inclusive usluge možete dobiti prilikom dolaska u hotel.
SEZONA 2020.
Polasci iz Ljubljane: svaki utorak od 9.6.2020. do 29.9.2020.
Cijene po osobi u HRK:
CIJENA SA URAČUNATIM ZRAKOPLOVNIM PRISTOJBAMA!
Za eventualne dodatne popuste molimo pošaljite upit! Zbog svakodnevnih akcija molimo da konačnu cijenu provijerite sa našim prodajnim osobljem.
Mogućnosti plaćanja
![visa](/img/icons/icon-visa-2.png)
![mastercard](/img/icons/icon-mastercard.png)
![diners](/img/icons/icon-diners.png)
![american](/img/icons/icon-american.png)
![maestro](/img/icons/icon-maestro-2.png)
![paypal](/img/icons/icon-paypal.png)
Cijena aranžmana uključuje:
Letove iz Ljubljane, lokalne transfere zračna luka-hotel-zračna luka, zrakoplovne pristojbe, doplatu za gorivo i slovenskog predstavnika.
Cijena aranžmana ne uključuje:
Fakultativne izlete, napojnice i druge usluge koje nisu navedene pod cijena uključuje, nadoplatu za jednokrevetnu sobu, drugi tip usluge, drugi tip sobe, paket putnog zdravstvenog osiguranja i osiguranja od otkaza putovanja – PREPORUKA!
Doplate i popusti:
OBVEZNA DOPLATA u hotelu (na licu mjesta): boravišna pristojba u hotelu 2* 0,5 €/dan/soba; u hotelu 3* 1,5 €/dan/soba; u hotelu 4* 3 €/dan/soba, u hotelu 5* 4 €/dan/soba.
Informacije:
Slovenskog predstavnika nema u Chanii, Bodrumu, Kušadasiju, Marmarisu, Milosu, Naxosu, Parosu, Mikonosu, Kalabriji i Egiptu. Na tim destinacijama je predstavnik na engleskom i njemačkom.
Odgovorni organizator:
Opći uvjeti
Često postavljena pitanja
-
Kada moram biti u zrakoplovnoj luci?
Sastanak putnika u zračnoj luci 2 sata prije leta kod info pulta
-
Završna obavijest i informacije
Završnu obavijest dostavljamo Vam e-mailom najkasnije 48 sati prije putovanja – to je završni dokument u kojem se nalaze sve bitne informacije poput točnog vremena i mjesta polaska, kontakt i ime pratitelja putovanja, imena hotela i sl. Eventualne doplate za izlete i ulaznice plaćate na licu mjesta pratitelju putovanja u eurima ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje, osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta. Organizator nije odgovoran za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa.
-
Promjena imena putnika na već izdanim grupnim kartama za letove zrakoplovne kompanije naplaćuje se sukladno uvjetima:
- EUROPSKI LETOVI - 70 € (sve kompanije osim LufthaNsa i Ryanair); LUFTHANSA - 130 €; RYANAIR - 150 €; DALEKA PUTOVANJA - 100 €
-
Uplate i rezervacije
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti minimun 40% ukupnog iznosa, a ostatak najkasnije minimum 45 dan prije početka putovanja osim ako nije drugačije navedeno prilikom primitka ponude. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Preporučamo uplatu paketa osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju. Po uplati predujma primit ćete račun koji je ujedno i ugovor o putovanju. U slučaju uplate na račun ljubazno molimo da nam OBAVEZNO pošaljete kopiju uplate ili ukoliko Vam je to nezgodno, barem da nas o uplati obavijestite mailom kako bismo je evidentirali te Vam poslali Ugovor za putovanje i račun. Dok ne dobijete Ugovor za putovanje, Vaša rezervacija nije potvrđena! Potom 48 sati prije putovanja završno pismo. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 5 dana prije početka paket aranžmana putnička agencija dužna je obavijestiti putnika o otkazu putovanja.
-
Oštećenje prtljage na avio polascima
Po preuzimanju prtljage s pokretne trake u zračnoj luci, putnik je dužan pregledati prtljagu te ukoliko uoči oštećenje, ODMAH prijaviti oštećenu prtljagu na šalteru zračne luke unutar tog prostora, a prije izlaska kroz carinu. Službenik zračne luke pregleda prtljagu te napravi službeni zapisnik o oštećenju. Primjerak službenog zapisnika predaje putniku te s tim službenim zapisnikom iz zračne luke te slikama prtljage šalje direktno na avio kompaniju koja potom ima zakonsku obvezu odgovoriti. Agencija ne može to napraviti za putnika (radi GDPR-ai zaštite privatnosti) te ukoliko dođe do obeštećenja, avio kompanija isplaćuje naknadu direktno na račun putnika. Naknadna prijava štete na prtljazi obično ne prolazi jer se oštećenje moglo dogoditi u bilo kojem trenutku od zračne luke do prebivališta putnika. Ukoliko ste uplatili policu osiguranja za prtljagu, imate pravo na obeštećenje od osiguravajuće kuće, no morate im predati dokument da ste u zračnoj luci prijavili štetu.
-
Mogućnosti plaćanja
JEDNOKRATNO - Gotovina - Kreditne kartice: Maestro, Master card, Visa, Diners, Visa Premium card - Virmansko plaćanje na račun agencije u Erste banci, IBAN: HR4924020061100096516 ili PLAĆANJE NA RATE - Za sva obročna plaćanja od 2-12 rata agencija obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%. Maestro kartica ( Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, ERSTE ) do 12 rata - Visa Premium karticu na 12 obroka - Diners card do 12 rata beskamatno (ovisno o iznosu) - Mastercard ( Zagrebačka banka ) do 12 rata (ovisno o iznosu) - Mogućnost obročnog plaćanja obuhvaća i korisnike debitnih kartica sljedećih banaka MBNET grupacije: KentBank, Slatinske banke, Primorske banke, Istarske kreditne Banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb. (plaćanje u poslovnici)